September I love you - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Ymke Somers - WaarBenJij.nu September I love you - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Ymke Somers - WaarBenJij.nu

September I love you

Blijf op de hoogte en volg Ymke

01 September 2014 | Spanje, Can Picafort

Hola x

Eindelijk is het September.. wat heb ik lang op deze maand gewacht! De maand augustus is niet altijd even snel gegaan. 11 Augustus heb ik bezoek gekregen van Job, Lotte & David. Mijn baas wist dat ik bezoek kreeg, en ik had alleen gevraagd om mijn vrije dagje te ruilen met een van de dagen dat hun er waren.. toen ik de planning kreeg zag ik dat ik alle dagen vrij had gekregen als hun er zijn! Dit weekje hebben we lekker met zijn 4e genoten en leuke dingen gedaan, had ik zelf toch ook nog een mini-vakantie! Helaas ging ook deze week weer véél te snel en moest er weer afscheid worden genomen. Ik heb vanaf het begin van mijn stage tegen Job geroepen ‘’Ik ben zo blij als je voor de allerlaatste keer hier bent en dan naar huis gaat, want dan kom ik ook bijna naar huis en is de laatste keer dat we afscheid hoeven te nemen’’ maar dit viel flink tegen.. Het was een moeilijk afscheid met veel traantjes en we moesten elkaar weer voor 5 weken missen, maar het is inderdaad de allerlaatste keer! Inmiddels is het alweer 3 weken later, het waren 3 moeilijke weekjes maar deze week komen pap en mam alweer hierheen en gaan we er nog een gezellig weekje van maken! Voor de laatste keer van alle lekkere restaurantjes genieten hier en natuurlijk van het warme weer hier (nog steeds 35graden) En als papa en mama naar huis gaan nog 6 dagen genieten hier en dan mag ik zelf ook e i n d e l i j k naar huis toe komen. Ik ga er deze laatste weekjes nog een leuke tijd van maken en nog extra genieten. Natuurlijk ga ik de gezelligheid met mijn collega’s/huisgenootjes, de cocktails en het warme weer missen, maar ik krijg er genoeg dingen voor terug en kan niet wachten om weer tijd door te brengen met Job, mijn familie en mijn vriendinnen!
Op het werk gaat nog steeds alles goed, het is in de maand augustus niet erg druk geweest maar ik denk dat de drukte in september weer toeneemt. Ik probeer zoveel mogelijk behandelingen te doen zodat de dagen lekker snel gaan, maar wat ben ik blij als ik mijn laatste werkdag heb! 5 maanden werken in die hitte is niet altijd een pretje, gelukkig heb ik daarna nog 2 maanden vakantie en dan begint het normale leven weer en moeten we weer naar school toe.. Voor ik het weet sta ik weer op Nederlandse bodem en kan ik gaan wennen aan het leven in Nederland, geen middagdutje meer van 1 tot 3, niet meer keuze uit een heel 5* buffet bij het ochtend & avond eten maar gewoon weer eten wat de pot schaft, en weer luisteren naar de regels van pap & mam, dus nog even genieten van de vrijheid ;)
Ik ben blij dat ik heb doorgezet, ik heb ongelofelijk veel dingen geleerd, qua talen, qua behandelingen, qua werk, maar ook over anderen en vooral over mezelf. Maar nu heeft het lang genoeg geduurd en kan niet meer wachten tot ik in het vliegtuig stap richting Nederland. Heb in deze maanden zoveel mensen van wie ik hou zien komen en zien gaan, en moest hier telkens achterblijven, maar binnenkort is het mijn beurt! Mijn laatste zelfstandige avontuur om alleen terug te vliegen naar Nederland met al mijn koffers (én een hele ervaring rijker)!

Mijn volgende en ook laatste reisverslag schrijf ik dus vanuit Nederland.. Tot snel allemaal xxx

  • 01 September 2014 - 17:47

    Lotte:

    Can't wait sissie!! <3

  • 01 September 2014 - 19:44

    Ingrid:

    Ja we gaan er nog een heerlijk weekje van maken en dan is het eindelijk zover 20 september!!

  • 02 September 2014 - 07:22

    Nicole:

    Nog ff toppertje!!!! X

  • 02 September 2014 - 22:55

    Frank:

    Suc6 met de laatste loodjes en tot binnenkort!!

  • 03 September 2014 - 13:23

    Reijn:

    Hey Ymke ,

    leuk en fijn om te lezen dat het goed met je gaat op je stage plaats , is toch knap zo tijdje in het buitenland , je leert er ook heel veel van ( is toch een mooie ervaring )

    nog even en je bent weer terug , dan hoef je het hier niet meer te missen.

    Dikke knuffel xxxjes

    Groetjes uit Belgie

    Reijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Can Picafort

Ymke

Actief sinds 30 Mei 2014
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 2607

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 20 September 2014

Mallorca internship

Landen bezocht: